Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Salgs- og leveringsbetingelser for Brøchners Biler

Ordrebekræftelse

Pris og specifikationer for kørslen fremgår af ordrebekræftelsen. Ordrebekræftelse fremsendes på den af kunden oplyste mailadresse.

Ekstra medgået tid

Såfremt der under kørslen opstår forsinkelser som skyldes kunden, må der forventes et tillæg på fakturaen for den forøgede tid.

 
Følgende afbestillingsbetingelser gør sig gældende

Afbestilling af kørsel der ikke overstiger 1 døgn skal ske senest 48 timer før kørslen påbegyndes, medmindre andet er aftalt. Såfremt afbestilling sker senere end dette faktureres kørslen med 100 %.


Afbestilling af kørsel der overstiger 1 døgn skal ske senest 96 timer før kørslen påbegyndes, medmindre andet er aftalt. Såfremt afbestilling sker senere end dette faktureres kørslen med 100 %.


Ved større arrangementer gælder der specifikke, forlængede afbestillingsbetingelser. Spørg hertil.

 
Bestillerens ansvar

Bestilleren af kørslen har ansvar for, at deltagerne i transporten ikke forårsager skade på køretøjet. Såfremt dette sker, vil udgiften til udbedring af skade tillægges fakturaen.
Bestilleren af kørslen har ansvar for, at deltagerne i transporten ikke er årsag til ekstraordinær rengøring af køretøjet. Såfremt dette sker, vil udgiften til rengøring tillægges fakturaen.


Faktureringsoplysninger

Faktura for udført kørsel vil blive udstedt, jf. de oplysninger, der er anført i adressefeltet på ordrebekræftelsen. Såfremt disse skal ændres, skal dette ske før udstedelse af fakturaen. Såfremt faktura skal sendes via EAN nummer bedes det oplyst ved bestilling. Betalingsbetingelser fremgår af fakturaen.

Køre- & hviletider

Al kørsel planlægges således gældende regler om køre- & hviletider for chaufføren kan overholdes.


Reklamation

Såfremt der under kørslen skulle opstå situationer som kunden ikke er tilfreds med, skal dette straks meddeles chaufføren. Hvis situationen herefter ikke bliver tilfredsstillende, skal kunden kontakte kontoret på hovednummeret +45 97141052. Evt. reklamation skal ske skriftlig på mail info@brochnersbiler.dk og senest 48 timer efter turens afslutning.

Glemte sager

Glemte sager vil efter udført kørsel blive indleveret til selskabets kontor, hvor de kan afhentes indenfor åbningstiden. Der hæftes på ingen måde for glemte sager. Glemte sager kan efterlyses på vores hjemmeside under glemte sager eller via hovednummeret +45 97141052 indenfor åbningstiden.

 
Bro-, parkerings- & vejafgifter samt færgeoverfarter & indkvartering af chaufføren

Udgifter til bro-, parkerings- & vejafgifter samt færgeoverfarter tillægges fakturaen.
Ved kørsler over flere dage, sørger for kunden for indkvartering og bespisning af chauffør(er). Såfremt dette ikke er tilfældet påføres fakturaen udgiften hertil, medmindre andet er aftalt.

FØLG OS PÅ DE SOCIALE MEDIER​

instagramsort   facebooksort

INTERESSERET I ET GRATIS OG UFORPLIGTENDE TILBUD?

Kontakt os på nedenstående oplysninger eller udfyld formularen og vi vinder tilbage hurtigst muligt!

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

KONTAKTINFORMATION

Hvis du har spørgsmål til vores services, priser eller åbningstider er du altid velkommen til at kontakte os herunder.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ring til os direkte

Send en e-mail​

Adresseinformation

Brøchners Biler v/Lars Brøchner – CVR: 20793406